Wednesday, October 21, 2020

21st Oct. In our storehouse 倉庫の中だぞ

In our storehouse

1021日 倉庫の中だぞ

 

 

 

 




Kaito brushed his teeth in the room for rocking chair.

  Kaitoマンはロッキングチェア部屋で歯を磨きました。

 

 

 

Kaito chased Tamamis car when she left home.

  KaitoマンはTamamiさんが出発の時、車を追いかけました。

 

 

 

He said bye-bye to the passing train in the forest.

  森の中の通過電車にバイバイを言いました。

 

 

 

We played marathon then

  マラソンごっこをして、

 

 

 

looked around our storehouse. Its still messy.

  倉庫の中を見回しました。まだ汚いです・・・。

 

 

 


We watched Anpanman DVD.

  アンパンマンDVDを見ました。

 

 

 

We harvested sweet totatos.

  サツマイモの収穫をしました。

 

 

 

After dinner, Kaito ate sweet together with Ted bears.

  夕食後、Kaitoマンはデザートをテッドくまちゃん達と食べました。

No comments:

Post a Comment