Tuesday, October 13, 2020

13th Oct. Timbers for 3 shelves 棚3台の材木だぞ

Timbers for 3 shelves

1013日 棚3台の材木だぞ

 

 



Now, our storehouse is messy so Ill make 4 shelves soon.

  今、倉庫が汚いので、近々4台の棚を作ります。

 

 

 

We saw Tamami off then played at the kids park.

  Tamamiさんを見送ってキッズパークで遊びました。

 

 

 

I jogged together with my students,

  生徒と一緒に走りました。

 

 

 

piled timbers for a rocking chair,

  ロッキングチェアの材木をやすりがけしました。

 

 

 

We played baseball in the afternoon.

 午後野球をしました。

 

 

 

After work, I made 24 timbers for 3 of 4 shelves.

  4台中3台分の材木を作りました。

 

 

 

After that I gathered sawdust for Kaitos kids park.

  それからキッズパークの為に木屑を集めました。

No comments:

Post a Comment