Friday, October 23, 2020

23rd Oct. In the rain 雨の中だぞ

In the rain

1023日 雨の中だぞ

 

 

 



Kaito saw Tamami off in the rain.

  雨の中Tamamiさんを見送りました。

 

 

 

We played marathon in the rain.

  雨の中マラソンごっこをしました。

 

 

 

After we watched Baikinman DVD,

  ばいきんまんDVDを見た後、

 

 

 

Kaito played at a playground of his nursery school in the rain. Kaito likes rainy day.

  雨の中、園庭で遊びました。Kaitoマンは雨の日が好きです。

 

 

 

I jogged together with my students at a hall because it was raining.

  雨が降っていたので生徒とホールで走りました。

 

 

 

We played drums then

  ドラムを叩いて、

 

 

 

made dessert.

  デザートを作りました。

 

 

 

I visited the workplace where one of my students is going to have on-the-job training.

  生徒が現場実習をする職場を訪れました。

 

 

 

After that I visited a city hall and asked about a fixed property tax.

  それから市役所に行って、固定資産税について聞きました。

 

 

 

Although it was dark, we played marathon before we entered our house.

  暗かったですが、家に入る前にマラソンごっこをしました。

No comments:

Post a Comment