Thursday, October 22, 2020

22nd Oct. High Tower 高い塔だぞ

High Tower

1022日 高い塔だぞ

 

 

 

 




We saw Tamami off outside.

  外でTamamiさんを見送りました。

 

 

 

We played marathon.

  マラソンごっこをしました。

 

 

 

Kaito watched Baikinman DVD on the way to nursery school.

  保育園の道中ばいきんまんのDVDを見ました。

 

 

 

I jogged and

  ジョギングと

 

 

 

played drums together with my students.

  ドラムを生徒と一緒にやりました。

 

 

 

We had a meeting about our on-the-job training.

  現場実習についての集まりがありました。

 

 

 

I worked very hard as well today.

  今日も一生懸命働きました。

 

 

 

When I picked Kaito up at his nursery school, he was building the high tower.

  Kaitoマンのお迎えに行った時、高い塔を作っていました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC together with Ted bears.

  テッドくまさん達とタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment