Wednesday, October 7, 2020

7th Oct. Border Line ボーダーラインだぞ

Border Line

10日 ボーダーラインだぞ

 

 

 

 


Kaito was playing with the back of a chair.

  Kaitoマンはソファの背もたれで遊んでいました。



We saw Tamami off outside then played marathon.

  外でTamamiさんを見送ってマラソンごっこをしました。

 

 

 

On the way, Kaito watched Baikinman DVD.

  道中KaitoマンはばいきんまんDVDを見ました。

 

 


We printed panda faces and put price tags on goods.

  製品に値札を付けました。

 

 

 

Kaito jumped from a sofa. He wants to go beyond a border between carpet and flooring. Kaito calls the line Gaiko (Gaikocchan= scary skeleton) Line He thinks if he cannot go beyond the line, the scary skeleton appears, haha.

  Kaitoマンはソファから跳びました。カーペットとフローニングのボーダーラインを越えたがっています。がいこラインと呼んでいます。越えられなかったら怖いがいこっちゃんが来るようです。

No comments:

Post a Comment