Monday, October 12, 2020

12th Oct. TV Antenna テレビアンテナだぞ

TV Antenna

1012日 テレビアンテナだぞ

 

 

 

 




We saw Tamami off outside then played marathon.

  外でTamamiさんを見送ってマラソンごっこをしました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman DVD in my car.

  車内でアンパンマンDVDを見ました。

 

 

 

I bought this TV antenna from WISH. One of four TV in my study room doesnt work. Maybe because its very cheap so it cannot receive distributed TV signal from our main antenna located on a balcony. Thats why I bought the new one and connected it directly to the cheap TV.

  WISHでこのテレビアンテナを買いました。4台のうち書斎にある1台のテレビがうまく機能しませんでした。多分安物だから、バルコニーに置いてあるメインのアンテナから分配された電波をうまく受けられないのでしょう。それで新しいアンテナを買って安いテレビに直接繋いだのです。このアンテナ送料含2000円位。さすがWISH

 

 

 

The cheap TV has started working again.  

  安いテレビはまた動き始めました!安物で安物の不具合を解決できました。何より勉強になりました(笑)

 

 

 

Kaito is always looking forward to sweets after dinner.

  Kaitoマンはいつも夕食後のスイートを楽しみにしています。

No comments:

Post a Comment