Wednesday, October 14, 2020

14th Oct. No Screw ネジなしだぞ

No Screw

1014日 ネジなしだぞ

 

 

 

 



We saw Tamami off outside then played at the kids park.

  外でTamamiさんを見送り、キッズパークで遊びました。

 

 

 

Kaito watched Baikinman DVD on the way.

  Kaitoマンは道中ばいきんまんのDVDを見ました。

 

 

 

I jogged togeter with my students,

  生徒と一緒に走って、

 

 

 

made timbers for a rocking chair,

  ロッキングチェアの材木を作って、

 

 

 

had a meeting about our school trip.

  修学旅行の会を開きました。

 

 

 

After school, I made timbers for shelves in our storehouse. Lately I dont use a screw.

  放課後、倉庫内の棚の材木を作りました。最近ネジを使いません。





When I came back home late, Kaito had already taken a bath and was watching tablet PC on the floor.

  家に帰った時、Kaitoマンは既に風呂から上がっていて、床でタブレットPCを見ていました。

No comments:

Post a Comment