Sunday, October 18, 2020

18th Oct. No Kids' Skies 子どもスキー無しだぞ

No Kids' Skies

1018日 子どもスキー無しだぞ

 

 

 

 



I jogged in the morning.

  朝走りました。

 

 

 

I took the long course so I met the ghost Pooh.

  長いコースを選んだのでゴーストプーさんに会いました。

 

 

 

Tyrolean Forest is closing down next month so this signboard will be gone soon.

  チロルの森が来月終わるので、この看板もそのうち無くなるでしょう・・・。

 

 

 

We played marathon.

  マラソンごっこをしました。

 

 

 

I filed edges of timbers.

  角取りをしました。

 

 

 

I completed two shelves for our storehouse. Kaito calls them The other Osaka Station.

  倉庫用2台の棚を完成させました。Kaitoマンは他の大阪駅と言います。

 

 

 

These shelves are very strong so Kaito can play on them.

  とても丈夫なので、Kaitoマンは上に乗って遊べます。

 

 

 

We visited AEON mall.

  イオンモールに行きました。

 

 

 

Todays lunch.

  今日の昼食

 

 

 

Kaito did a capsul-toy vending machine then got Baikinman toy.

  ガチャガチャでばいきんまんのおもちゃを手に入れました。最近欲しい物が出てきて、Kaitoマンもってます!

 

 

 

Its Halloween season now.

  ハロウィンの時期ですね。

 

 

 

Kaito watched and touched toy trains.

  Kaitoマンは電車を見て触りました。

 

 

 

Since my favorite ski shop Stubborn Man Ski Shop is very close to AEON mall so we visited there on foot.

  頑固親父のスキーショップがイオンモールに近いので、歩いて行きました。

 

 

 

There is no kids ski goods so Kaito lost interest soon. Oh man..!

  そこには子ども用スキーグッズがないので、Kaitoマンはすぐに飽きてしまいました。あら残念。。。

 

 

 

Kaito looks like Anpanman but he likes Anpanmans enemy Baikinman.

  Kaitoマンはアンパンマン似ていますが、ばいきんまんが好きです。

 

 

 

He hasnt watched Thomas & Friends for a long time.

  久しぶりにきかんしゃトーマスを見ました。

 

 

 

I set up the shelf for thigs and  

  物を置くための棚と

 

 

 

set up another one for bicycle.

  自転車用の棚を設置しました。

 

 

 

We need two more shelves.

  もう2台の棚が必要です。作らねば!

 

 

 

We ate delicious dinner.

  おいしい夕食を食べました。

No comments:

Post a Comment