Friday, October 30, 2020

30th Oct. Mischievous Boy いたずら少年だぞ

Mischievous Boy

1030日 いたずら少年だぞ

 

 

 



I scattered sawdust in the morning.

  朝木屑をまきました。

 

 

 

Kaito chased Tamamis car to the end of our land space.

  Kaitoマンは敷地の終わりまでTamamiさんの車を追いかけました。

 

 

 

We played marathon.

  マラソンごっこをしました。

 

 

 

We watched Anpanman DVD as usual.

  いつものようにアンパンマンDVDを見ました。

 

 

 

We can see these beautiful colored leaves.

  キレイな紅葉が見られます。

 

 

 

We walked to Sky Park airport park.

  空港公園のスカイパークまで歩きました。

 

 

 

I visited the workplace where one of my students is taking on-the-job training.

  生徒の1人が現場実習をやっている職場を訪れました。

 

 

 

I picked Kaito up then watched trains at our balcony.

  Kaitoマンのお迎えをして、バルコニーで電車を見ました。

 

 

 

When Im lying down on a sofa, Kaito always cause mischief.

  ソファに寝転がっていると、Kaitoマンはいつもいたずらをします。

No comments:

Post a Comment