Tuesday, June 30, 2020

30th Jun. Laser Pointer レーザーポインターだぞ

Laser Pointer
30日 レーザーポインターだぞ



 



Kaito played at the kids park then
  Kaitoマンはキッズパークで遊んで、




saw Tamami off.
  Tamamiさんを見送りました。




Kaito walked on timbers and went around the kids park. He calls this exercise Marathon 
  Kaitoマンは材木の上を歩いて、キッズパークを廻りました。Kaitoマンはこの運動を「マラソン」と呼びます。




 
We watched two commuter tarins in the rain.
  雨の中2本の通勤電車を見ました。




Since it was raining, we danced in our classroom.
  雨が降っていたので、教室でダンスしました。




 
My student is making a low dining table.
  生徒がチャブ台を作っています。




 
We use my handmade wooden clappers and drums every day.
  手作り拍子木と、ドラムを毎日使います。




 
On the way back, I bought a part of a water pipe.
  帰りに水道管のパーツを買いました。






I bought a laser pointer from Wish. Kaito really likes it.
  Wishでレーザーポインターを買いました。Kaitoマンはすごくお気に入りです。





 
Kaito watched Anpanman on my massage bed.
  Kaitoマンはマッサージベッドでアンパンマンを見ました。




I practiced drone I bought from Wish. It works.
  Wishで買ったドローンを飛ばしました。一応動きます。
30 Jun. 2020 Drone Practice 1
30 Jun. 2020 Drone Practice 2

No comments:

Post a Comment