Tuesday, June 9, 2020

9th Jun. Curtain Rod カーテンロッドだぞ

Curtain Rod
日 カーテンロッドだぞ







Kaito saw Tamami off then
  KaitoマンはTamamiさんを見送って




played at the kids park.
  キッズパークで遊びました。



We watched two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見ました。




We jogged in the morning. Nothing special today.
  朝走りました。特に変わったこともなく平和な日でした。




 
After school, I made curtain rods for the huge house.
  放課後、デカイ家の為にカーテンロッド(棒)を作りました。





Kaito received gifts from Osaka.
  Kaitoマンは大阪からの贈り物を受け取りました。

No comments:

Post a Comment