Tuesday, June 16, 2020

16th Jun. Net 網だぞ

Net
16日 だぞ



 


Kaito saw Tamami off then played at the kids park.
  KaitoマンはTamamiさんを見送って、キッズパークで遊びました。




We watched two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見ました。




 
I saw another train, freight train, on the way to school.
  学校への行き道に他の電車(貨物電車)を見ました。




I jogged in the morning with my students.
  生徒たちと朝走りました。




 
I taught how to file timbers.
  材木のやすりがけの仕方を教えました。




 
Some of my students were caught by the net. This is P.E class.
  体育の授業です。何人かの生徒は網にかかりました・・・(笑)





 
Kaito played together with two bears.
  Kaitoマンは2頭のくまさんと遊びました。

No comments:

Post a Comment