Monday, June 22, 2020

22nd Jun. Tag おにごっこだぞ

Tag
22日 おにごっこだぞ



 


Kaito saw Tamami off then
  Kaitoマンは朝Tamamiさんを見送り、


 
played at the kids park in the morning.
  キッズパークで遊びました。


 
We went to nursery school by light truck.
  軽トラで保育園に行きました。


 
We watched two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見ました。


 
I threw metal garbage.
  金属ゴミを捨てました。




I jogged with my students.
  生徒たちと走りました。




 
We played the handmade drums.
  手作りドラムを演奏しました。




On the way back, I visited a city hall then
  帰りに市役所に寄って、




picked Kaito up.
  Kaitoマンのお迎えに行きました。




We watched the limited express Azusa.
  特急あずさを見ました。
20200622_173150 Azusa near Kaito's nursery school




 
Kaito played at the kids park with neighbor kid, Shun, then
  Kaitoマンは隣のShunちゃんとキッズパークで遊んで、




played a tag around the apartmant. Since I dismantled handmade bicycle shed, there are a lot of places to play.
  アパートの周りで鬼ごっこしました。手作り自転車置き場を解体したので、遊び場所がたくさんあります。




Kaito rode on an Anpanman scooter.
  Kaitoマンはアンパンマンスクーターに乗りました。

No comments:

Post a Comment