Wednesday, July 1, 2020

1st Jul. Upside-Down さかさまだぞ

Upside-Down
日 さかさまだぞ


 


I practiced drone in the morning. Its more difficult than radio controlled car.
 朝ドローンの練習をしました。車のラジコンより難しいです。まぁ飛んでますからねぇ~。
Jul. 2020 Drone Practice 3 バルコニーで操作→墜落


 
Kaito saw Tamami off at the entrance because it was raining.
  雨が降っていたので、KaitoマンはTamamiさんを玄関で見送りました。




Although it was raining, Kaito played at the kids park then
  雨が降っていましたが、Kaitoマンはキッズパークで遊んで、




 
waved hands to two commuter trains.
  2本の通勤電車に手を振りました。




I made timbers for low-dining tables.
  チャブ台用の材木を作りました。





 
We are playing drums every day.
  毎日ドラム練習をしています。





 
One of doornobs is broken. It costs nearly US$200  if we ask for traders to fix it. Of course I will fix it myself.
  1ヵ所のドアノブが壊れています。業者の見積もりでは18,000円と出ていましたので、もちろん自分で直します。





Kaito played with a laser pointer.
  Kaitoマンはレーザーポインターで遊びました。





 
The small camera of my drone was set upside-down, so I fixed it.
  ドローンの小さいカメラが反対に取り付けられていたので、直しました。
1 Jul. 2020 Drone 4

No comments:

Post a Comment