Thursday, June 11, 2020

11th Jun. 1st Floor and 2nd Floor 1階と2階だぞ

1st Floor and 2nd Floor
6月11日 1階と2階だぞ









Kaito saw Tamami off then
  KaitoマンはTamamiさんを見送って




played at the kids park.
  キッズパークで遊びました。



We watched two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見ました。



We jogged in the morning.
  朝走りました。
I taught how to use a screw driver.
  ドライバーの使い方を教えました。
 
 



I picked Kaito up at his nursery school then watched Kaito’s favorite freight train “Blue Thunder”.
  Kaitoマンの保育園へお迎えに行って、お気に入りの貨物列車ブルーサンダーを見ました。




Lately Kaito counts how many cargoes it pulls.
  最近Kaitoマンはブルーサンダーがいくつ貨物を引いているか数えます。
  






Kaito watched Anpanman at the 2nd floor of Osaka Station and
  Kaitoマンは大阪駅の2階と
  



1st floor of Osaka Station.
  1階でアンパンマンを見て、



Finally he had a massage at its 1st floor with two bears.

  最後に1階で2頭のくまさんとマッサージを受けました。

No comments:

Post a Comment