Sunday, June 28, 2020

28th Jun. Moving 6 引越だぞ6

Moving 6
28日 引越だぞ



 




Finally I moved my handmade swings. It was the heaviest thing we carried this moving.
  ついに手作りブランコを移動しました。今回の引越で一番重たい物でした。





We said Good-bye to our apartment. Weve lived here since 26 Mar. 2016. After 4 months, Kaito was born.
  アパートにさようならを言いました。2016年3月からここに住んでいて、その4か月後にKaitoマンが生まれました。





 
Kaito played at a stragehouse then
  Kaitoマンは倉庫で遊んで、






We left our apartment around 1 PM at last.
  1時頃、ついにアパートを出ました。





I met the real estate agent in charge and had a final check. It was a nice apartment.
  不動産業者の担当者に会って、最終チェックを受けました。良いアパートでした。
GOPR3056 28 Jun. 2020 Shiojiri-machi Apartment





When I came back our new house, Kaito was playing at the new kids park.
  新しい家に戻った時、Kaitoマンは新しいキッズパークで遊んでいました。





We visited 7 neighborhoods with the chief of a ward.
  班長さんと7件のご近所さんを周りました。





 
Following that I carried gravel with Tamamis father with the light truck. Kaito was pleased to watch its load-carrying platform is tilting.
  その後、義父と砂利を運びました。Kaitoマンは軽トラの荷台が傾いているのを見て喜びました。





 
We played together at the kids park.Playground equipments look like very small.
   キッズパークで一緒に遊びました。遊具が小さく見えます。




At last, we moved completely. I need to put my rooms in order.
  ようやく完全に引越が終わりました。後は部屋を片付けなければなりません。

No comments:

Post a Comment