Monday, June 8, 2020

8th Jun. Bus, Freight Train バス・貨物列車だぞ

Bus, Freight Train
日 バス・貨物列車だぞ








Kaito ate breakfast with Ted bear and I left home earlier than usual.
  Kaitoマンはテッドくまさんと朝食を食べました。Torojiro先生はいつもより早く家を出ました。






I took school bus.
  スクールバスに乗りました。




We jogged in the morning.
  朝走りました。




We had welcome party for the 1st grade students.
  1年生の歓迎会がありました。




I cut timbers after school.
  放課後、材木を切りました。





I picked Kaito up then watched his favorite trains, freight train Blue Thunder and  limited express Azusa.
  Kaitoマンのお迎えに行って、お気に入りの貨物列車ブルーサンダーと特急あずさを見ました。

No comments:

Post a Comment