Monday, June 15, 2020

15th Jun. Teruteru-bouzu Doll てるてる坊主だぞ

Teruteru-bouzu Doll
15日 てるてる坊主だぞ



 




Kaito climbing the big wall then
  Kaitoマンは大きな壁を登って、


 
saw Tamami off.
  Tamamiさんを見送りました。


 
After that he climbed the smaller one.
  その後、小さい方の壁を登りました。



 
We waved hands to two commuter trains.
  2本の電車に手を振りました。





 
I jogged in the morning together with my students.
  朝、生徒たちと走りました。




I made the Teruteru-bouzu dolls, hung out the window with a wish for good weather. I will give a handicraft class on Friday this week.
  てるてる坊主を作りました。今週金曜日に工作授業をします。






 
Kaito watched Anpanman on the sofa.
  Kaitoマンはソファの上でアンパンマンを見ました。

No comments:

Post a Comment