Tuesday, June 23, 2020

23rd Jun. Quiz Show クイズ番組だぞ

Quiz Show
23日 クイズ番組だぞ



 


Kaito said Good-bye to Tamami then
  KaitoマンはTamamiさんにバイバイを言って、




played at the kids park.
  キッズパークで遊びました。




 
We waved hands to two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車に手を振りました。






We jogged and
  走って、




 
played the handmade drams hard.
  激しく手作り太鼓を叩きました。




After school, I made a barricade for one student.
  放課後ある生徒の為にバリケードを作りました。






 
When I came back home, Kaito was watching a quiz show.
  家に帰った時、Kaitoマンはクイズ番組を見ていました。

No comments:

Post a Comment