Saturday, June 20, 2020

20th Jun. Moving 3 引越だぞ3

Moving 3
20日 引越だぞ







 
I jogged in the morning as usual.
  朝走りました。



 
Maybe about half of the course ,that I will choose after I finish moving to our new house, is the same as this course.
 多分、引越が終わってから選ぶコースの半分は、このコースと同じだと思います。






 
Around 10:30 we started moving. We still have a lot of things to carry.
  10時半頃、引越を始めました。まだまだたくさん運ぶ物があります。




 
Kaito was playing with my handmade wooden clappers.
  Kaitoマンは手作り拍子木を鳴らしていました。





 
Here is Kaitos room of our new house.
  新しい家のKaitoマン部屋です。





 
We borrowed a light track. Its very useful and working well.
  軽トラを借りました。役に立ってよく働きます。






 
We visited the neighborhoods to tell our moving and gratitude. They were all very kind of us.
  ご近所さんに引越と感謝を伝えに行きました。53組の皆さんは、とても親切でした。

VID_20200620_134535 Kaito Test Movie

No comments:

Post a Comment