Sunday, June 21, 2020

21st Jun. Moving 4 引越だぞ4

Moving 4
21日 引越だぞ



 



I jogged in the morning.
  朝走りました。




 
When I came back from jog, I received the gift. Oh its Fathers Day today.
  帰った時、贈り物をもらいました。父の日でした!




We started moving around 10:30. I took off the water heater that I set up not to use propane gas.
  10時半頃引越を始めました。プロパンガスを使わない為に設置した湯プラスを取り外しました。アパートにしては限界ギリギリまで細工したので、原状復帰が大変です・・・。




 
We had lunch at the apartment.
  アパートで昼食を食べました。




We are almost ready to live in the new hosue.
  新しい家で住む準備もほぼ整いました。





Around 5 PM, I dismantled my special equipments for bicycle and laundries not to get rained. 4 years have passed since I made it. Time flies...
  5時に自転車と洗濯物が濡れないように作った特殊装置を解体しました。これを作ってから4年が経ちました。早いものです・・・。





 
Following that I went up to the rooftop to find a T.V. Antenna but I couldnt find it. I need to buy it to watch TV.
  それから屋上にアンテナを探しに上がりました。見当たりませんでした。テレビを見る為に買わなければなりません。
21 Jun. 2020 Roof of my house






We made a round of courtesy calls to the neighborhoods of our new house. There are a lot of traditional house here.
  新しい家のご近所廻りをしました。伝統民家がたくさんあります。






 
I cut grass.
  草を刈りました。
VID 20200621 183854 Mower






 
We visited one neighbor who was absent yesterday.
  昨日不在だった1軒を廻りました。






We can stay our apartment one more week.
  あと1週間だけアパートに住めます。

No comments:

Post a Comment