Friday, June 12, 2020

12th Jun. I purchased the huge house デカイ家を買ったぞ

I purchased the huge house
12日 デカイ家を買った










Kaito saw Tamami off in the morning then
  Kaitoマンは朝Tamamiさんを見送って



 
played at the kids park.
  キッズパークで遊びました。





We watched two commuter trains then Kaito went to nursery school and I went back home.
  2本の通勤電車を見て、Kaitoマンは保育園に行き、Torojiro先生は家に戻りました。





I drunk INCA KOLA, because it was the special day, and made the metal fittings for nameplate.
  特別な日なのでインカコーラを飲んで、表札の金具を作りました。





Around 11 AM, I visited the bank then paid a large amount of money for the huge house. At last the huge house has become our own house.
  11時頃、ろうきんさんに行って、高額な支払いをしました。ついにデカイ家が持ち家になりました!パチパチ~





Todays lunch with a small fly.
  今日の昼食、小蠅付






I visited some public facilities to change our address.
  住所変更でいくつか公的機関を廻りました。







At the shop, I inspected a mower again.
  カインズホームで草刈り機を調査しました。





Following that I moved some things, especially skies to the new house.
  それから、いくつかの物(特にスキー)を新しい家に運びました。





I did it twice and put skies in order.
  2回やって、スキーを整頓しました。これだけは真っ先に





I picked Kaito up then watched trains.
  Kaitoマンをお迎えして、電車を見ました。





After that we visited our new house together.
  それから一緒に新しい家を見に行きました。





We can watch trains from its balcony.
  バルコニーから電車が見られるのです。
20200612_181507 Blue Thunder, from the terrace of our house
https://youtu.be/gJvsrYgcWvE
20200612_182017 Azusa, from the terrace of our house
https://youtu.be/v_4LbDx_Pew




 
Kaito climbed the wall at our apartment.
  アパートで壁を登りました。




Lately he became use to gargle.
  最近うがいが上手になりました。




Kaito watched Anpanman on TV.
  アンパンマンを見ました。

No comments:

Post a Comment