Wednesday, June 17, 2020

17th Jun. 3 Bears 3頭のくまさんだぞ

3 Bears
17日 3頭のくまさんだぞ



 



Kaito said good-bye to Tamami then
  KaitoマンはTamamiさんにバイバイを言って、




played at the kids park together with the neighbor boy Sho.
  隣のShoちゃんとキッズパークで遊びました。




We waved hands to two commuter trains.
  2本の電車に手を振りました。





 
We filed the timber and painted a chair back of a rocking chair.
  材木のやすりがけをして、ロッキングチェアの背もたれを塗りました。





 
We had a class to study how to wipe tables.
  テーブル拭きを勉強する授業をしました。





 
Kaito brushed teeth together with 3 bears, the big Ted, medium Ted and smallest normal bear.
  Kaitoマンは3頭のくまさんと歯を磨きました。大きなテッドくまさん(くま父さん)、中位のテッドくまさん(くま兄さん)、小さい普通のくまさん(ちびくま君)です。





We watched a dreadful story on TV.
  怖い話をテレビで見ました。

No comments:

Post a Comment