Monday, June 29, 2020

29th Jun. At the new house 新しい家でだぞ

At the new house
29日 新しい家でだぞ



 



Kaito was watching Anpanman in the morning.
  Kaitoマンは朝アンパンマンを見ていました。




Kaito saw Tamami off at our new house for the first time.
  Kaitoマンは新しい家で初めてTamamiさんを見送りました。





We dont have to be careful about traffic accident around our house because our house is 150 feet away from the nearest road.
  家の周りで交通事故に気をつける必要がありません。1番近い道(敷地の外)まで50m、車が通る道まで200m離れていますので・・・。




We played at the kids park then
  キッズパークで遊んで、




 
watched two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見ました。





 
I threw a lot of rubbish away.
  たくさんゴミを捨てました。




 
I picked one of my students at the bus stop.
  バス停で1人の生徒を迎えました。




I jogged together with my students then
  生徒たちと一緒に走って、




 
taught how to file timbers.
  やすりのかけ方を教えました。




 
When I came back home, I met up with a trader then checked a kerosene tank of a bath heater.
  家に帰って、業者さんと会い、風呂の灯油タンクをチェックしました。




 
Kaito watched Anpanman on my massage bed.
  Kaitoマンはマッサージベッドの上でアンパンマンを見ました。

No comments:

Post a Comment