Tuesday, June 2, 2020

2nd Jun. P.E 体育だぞ

P.E
日 体育だぞ








Kaito saw Tamami off then
  KaitoマンはTamamiさんを見送って




played at the kids park. He seems to enjoy P.E class every morning.
  キッズパークで遊びました。Kaitoマンは毎朝体育授業を楽しんでいるようです。







We watched two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見ました。





I watched another 3 trains on the way.
  道中そのほかの電車を3本見ました。







We jogged on the new course.
  新しいコースを走りました。




 
I taught woodwork and
  木工と






P.E
  体育を教えました。





Thanks to the corona virus I didnt have to move to Matsumoto city center to participate in the teachers association meeting. We did it on the Internet until 6 PM.
 コロナのお陰で、教職員組合の会議で松本市街地まで移動しなくてよくなりました。ネットで6時まで行いました。





 
On the way back, I paid for my friend in HK.
  帰りに香港人の友達の為に支払いました。日本のサイトで買い物をしたが、香港では払えないそうな。






Kaito fed bears then
  Kaitoマンはくまさんたちにエサをあげて、





played True or False game.
  ×ゲームをしました。

No comments:

Post a Comment