Thursday, June 25, 2020

25th Jun. Tilting Load-Carrying Platform 傾いた荷台だぞ

Tilting Load-Carrying Platform
25日 傾いた荷台だぞ



 



Kaito said Good-bye to Tamami then
  Kaitoマンは朝Tamamiさんにバイバイを言って、




played at the kids park with Shun.
  Shunちゃんとキッズパークで遊びました。




We waved hands to two commuter trains.
  2本の通勤電車に手を振りました。



 
We jogged as usual.
  いつも通り走りました。




 
I asked the teacher in charge how to tilt a load-carrying platform of the light track.
  軽トラの荷台の傾け方を担当の先生に聞きました。




 
I picked Kaito up then watched Blue Thunder and Azusa together.
  Kaitoマンのお迎えをして、ブルーサンダーとあずさを見ました。
VID_20200625_181451 Blue Thunder
VID_20200625_182135 Azusa





Kaito played at the kids park with Shun. Neighbor kid Shun calls on Kaito everyday lately. Maybe he is feeling sad because we are leaving soon.
  KaitoマンはShunちゃんと遊びました。お隣のShunちゃんは毎日Kaitoマンを訪ねて来てくれます。多分、もうすぐいなくなるので寂しく思ってくれているのでしょう。去年は保育園の未満児と年長さんの関係でお世話になりました。




Kaito ate dinner together with Ted bears.
  Kaitoマンはテッドくまさん達と夕食を食べました。

No comments:

Post a Comment