Wednesday, June 24, 2020

24th Jun. Filling Holes 穴埋めだぞ

Filling Holes
24日 穴埋めだぞ



 




In the early morning, I filled the holes that I drilled 4 years ago to make a roof for laundry.
  早朝、4年前に洗濯物用の屋根を作った時に開けた穴を埋めました。原状復帰、不動産屋さんにばれないように~っと(笑) 木くず+ボンドは乾けば黒くなるから大丈夫!!





 
Kaito saw Tamami off then
  KaitoマンはTamamiさんを見送って、





played at the kids park with Shun. Thanks to Shou, Kaito can swing with standing style.
  Shunちゃんとキッズパークで遊びました。Shunちゃんのお陰でKaitoマンは立ってブランコができます。





 
We watched two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見ました。






 
I threw two small timbers, that I used as the part of a roof of laundry, away at school. Maybe someone use them.
  洗濯物の屋根のパーツとして使っていた小さい材木を学校で捨てました。多分誰かが使います。うまく回っています(笑)





I jogged in the morning together with my students.
  朝、生徒と一緒に走りました。





 
I taught how to use a saber saw.
  電動糸鋸の使い方を教えました。

 
Its raining for the past few days.
  数日間雨が続いています。



 
Kaito got the Baikinman chocolate. Baikinman is an enemy of Anpanman.
  Kaitoマンはバイキンマンのチョコレートを手に入れました。

No comments:

Post a Comment