Thursday, June 18, 2020

18th Jun. 2 Bears & Kaito 2頭のくまさんとKaitoマンだぞ

2 Bears & Kaito
18日 2頭のくまさんとKaitoマンだぞ



 




Kaito saw Tamami off then
  KaitoマンはTamamiさんを見送って、




 
climbed the big wall.
  大きな壁を登りました。




 
We watched two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見ました。





 
I jogged in the morning with my students.
  朝、生徒たちと一緒に走りました。





 
We painted the timber of a rocking chair.
  ロッキングチェアの材木を塗りました。






I picked Kaito up at his nursery school then watched Blue Thunder and Azusa
  Kaitoマンを保育園にお迎えに行き、ブルーサンダーとあずさを見ました。





 
First Tamami brushed medium Ted bears teeth.
  初めにTamamiさんは中位のテッドくまさん(くま兄さん)の歯を磨きました。




 
Next, she brushed the smallest bears teeth,
  次に、一番小さいくまさん(ちびくま君)の歯を磨き、




 
it became Kaitos turn at last.
  最後にKaitoマンの番になりました。

No comments:

Post a Comment