Saturday, June 27, 2020

27th Jun. Moving 5 引越だぞ5

Moving 5
27日 引越だぞ



 



Last night I drank Corona beer.
  昨夜コロナビールを飲みました。




I jogged in the morning. It was the last jog starts from our apartment.
  朝走りました。アパートから走り始める最後のジョギングです。




Kaito was playing and preparing for moving.
  Kaitoマンは遊んで、引越の準備をしていました。




Around 10, we started moving. I disassembled Osaka Station first.
  10時頃引越を始めました。大阪駅の解体から始めました。





I went back and forth between our apartment and new house many times.
  アパートと新しい家を何度も往復しました。





 
We had final lunch at our apartment.
  アパートで最後の昼食を食べました。





 
Our apartment is almost empty.
  アパートはほぼ空っぽです。





 
Kaito really likes a light truck.
  Kaitoマンは軽トラが大好きです。





Kaito played on the slide and climbed the wall then  
  Kaitoマンは滑り台を滑り、クライミングウォールに登りました。そして





 
We carried them to our new house at last.
  遂にそれらを新しい家に運びました。






I went shopping together with Kaito because he really likes a light truck.
  Kaitoマンがとても軽トラ好きなので、一緒に買い物に行きました。





 
We bought a T.V. antenna.
  テレビのアンテナを買いました。






 
Following that we waved hands to dogs and cats.
  それからイヌネコに手を振りました。






 
We came back our apartment then Kaito played together with neighbor kids Shun and his brother Shou.
  アパートに帰って来て、Kaitoマンは隣のShunちゃんと兄のShouちゃんと遊びました。
GOPR3053 27 Jun. 2020 Kaito is playing with neighbor kids
GOPR3054 27 Jun. 2020 Kaito is playing with neighbor kids







 
We said Thank you and see you again! to Shou and Shun then moved to our new house.
  ShouちゃんとShunちゃんに「ありがとうまた会おうね」を言って、新しい家に移動しました。
   GOPR3055 27 Jun. 2020 Shiojiri-machi Apartment





We had dinner and went to bed for the first time at our new house.
  新しい家で初めて夕食を食べ、初めて眠りました。

No comments:

Post a Comment