Wednesday, June 10, 2020

10th Jun. Metal Fittings 金具だぞ

Metal Fittings
10日 金具だぞ








Kaito ate breakfast with two bears.
  Kaitoマンは2頭のくまさんと朝食を食べました。(くま兄さん、ちびくま君と呼びます。)




 
Kaito said good-bye to Tamami then
  Tamamiさんにバイバイを言って、






played at the kids park.
  キッズパークで遊びました。





We waved hands to two commuter trains.
  2本の通勤電車に手を振りました。




 
We jogged in the morning.
  朝走りました。






During my woodwork class, I started to let my students use this manual to file off unevenness to make pot stands.
  木工授業中、生徒が鍋敷きを作る時に、やすりの手引書を使い始めました。






I put up these metal fittings on my nameplates to set them up on the wall of the huge houses entrance.
  デカイ家の玄関に表札を設置する為の金具を取り付けました。





After dinner we consulted on which room we use for what purpose at the huge house.
  夕食後、デカイ家のどの部屋を何の目的で使うか相談しました。

No comments:

Post a Comment