Wednesday, June 3, 2020

3rd Jun. Dreadful Story こわい話だぞ

Dreadful Story
日 こわい話だ









Kaito saw Tamami off as usual then
  Kaitoマンはいつも通りTamamiさんを見送って




played at the kids park.
  キッズパークで遊びました。




We waved hands to two commuter trains.
  2本の電車に手を振りました。


 
We jogged in the morning.
  朝走りました。




I taught how to use an electric screwdriver.
  電動ドライバーの使い方を教えました。




My classroom students are playing my handmade musical instruments every day.
  生徒たちは毎日Torojiro先生自作の音楽楽器を使っています。





I completed one chair back of kids rocking chair.
  子ども用ロッキングチェアの背もたれを一つ完成させました。






Kaito watched a dreadful story on TV. He blindfolded two bears and said Dont be scared!
  Kaitoマンは怖い話をテレビで見ました。くまちゃん達の目を隠してあげ、「こわくないよ!」と言いました。

No comments:

Post a Comment