Thursday, June 4, 2020

4th Jun. Rough Ride 激しい乗り方だぞ

Rough  Ride
日 激しい乗り方だぞ








Kaito saw Tamami off in the morning.
  KaitoマンはTamamiさんを見送りました。




He got on a swing roughly.
  激しくブランコに乗りました。





Kaito is studying Japanese word every day on the way to nursery school.
  保育園への行き道に毎日日本語の勉強をしています。






We waved hands to two commuter trains.
  2本の通勤電車に手を振りました。





I jogged with my students then
  生徒と一緒に走って







taught how to use a screwdriver and jigsaw.
  ドライバーと糸鋸の使い方を教えました。






 
I picked Kaito up then watched his favorite freight train Blue Thunder
  Kaitoマンのお迎えに行って、お気に入りの貨物列車ブルーサンダーを見ました。
20200604 181541 Blue Thunder at Midoriko
https://youtu.be/1Ga62e5RWhc





Kaito played at the kids park then
  Kaitoマンはキッズパークで遊んで

 




rode on an Anpanman scooter roughly.
  荒々しくアンパンマンスクーターに乗りました。

No comments:

Post a Comment