Sunday, June 7, 2020

7th Jun. New Shoes, Mower 新しい靴・草刈機だぞ

New Shoes, Mower
日 新しい靴・草刈機だぞ










I jogged in the morning to
  朝走りました。





the huge house. I have to cut grass.
  デカイ家までです。草刈りをしなければなりませんね・・・。






I want to make Kaitos swimming pool like this foundation.
  この土台のように、Kaitoマンのプールを作りたいのです。







Kaito watched Anpanman on tablet PC then
  Kaitoマンはタブレットでアンパンマンを見て、






watched another Anpanman on TV.
  テレビで他のアンパンマンを見ました。






Two bears had a massage.
  2頭のくまさんはマッサージを受けました。






We visited AEON mall.
  イオンモールへ行きました。




Kaito had new shoes, Dr. Yellow Shinkansen shoes, on.
  Kaitoマンは新しいDr.イエローの靴を履いていました。





Todays lunch
  今日の昼食







Kaito and Tamami stayed at AEON mall and I moved to MAZDA dealer to have periodic automobile inspection.
  KaitoマンとTamamiさんはイオンモールに残って、Torojiro先生はMAZDAさんへ1年点検を受けに行きました。






Following that we enjoyed shopping at reuse shops.
  その後、セカンドストリートとオフハウスで買い物を楽しみました。






At PLUS ONE and CAINZ HOME, I researched how much mowers are.
  プラスワンとカインズホームで草刈機の値段を調査しました。

No comments:

Post a Comment