Friday, June 5, 2020

5th Jun. More than 1,000 sheets of paper 1,000枚以上だぞ

More than 1,000 sheets of paper
日 1,000枚以上だぞ









Kaito climbed the wall then
  Kaitoマンは壁を登って、




said Good-bye to Tamami.
  Tamamiさんにバイバイを言いました。






We watched two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見ました。






We planted corn.
  トウモロコシを植えました。





We walked to the park near airport called Sky Park.
  スカイパークまで歩いて行きました。




There are a lot of playground equipments so I want to come here with Kaito.
  たくさんの遊具があるのでKaitoマンと来たいです。





 
After school, I printed more than 1,000 school news paper.
  放課後、学校新聞を1,000枚以上印刷しました。





 
I made one seat of kids rocking chair.
  キッズロッキングチェアの座面を1つ作りました。

No comments:

Post a Comment