Saturday, June 6, 2020

6th Jun. Drone & Snake ドローンとヘビだぞ

Drone & Snake
日 ドローンとヘビだぞ








 
I jogged in the morning then
  朝走って、






met the snake. Good morning!
  ヘビさんに会いました。おはようございます!






I useally jog for 6.3 miles every Saturday and Sunday morning.
  普段は毎週土日の朝10km走ります。





We played with balls.
  ボールで遊びました。





Kaito watched Anpanman at Osaka station.
  大阪駅でアンパンマンを見ました。





Kaito picked cars and got them on the airplane.
  Kaitoマンは自動車をつかんで、飛行機に載せました。







I moved to Matsumoto city center then wrote documents for transfer the huge house next week.
  松本市街地へ行き、来週デカイ家の引渡しの為、書類を書きました。






I ate my favorite Chinese noodles.
  お気に入りのラーメンを食べました。





 
I havent visited Mochi-kichi for a long time.
  久しぶりにもち吉へ行きました。






Kaito climbed the wall and
  Kaitoマンは壁に登り





I made one seat part of kids rocking chair.
  Torojiro先生は子ども用ロッキングチェアの座面を作りました。







Kaito lined up my tools.
  Kaitoマンは工具を並べました。


 




I received a drone and curtains from the Internet application WISH . Im not sure it works well or not.
  ネットアプリのWISHからドローンとカーテンを受け取りました。うまく機能するかどうかわかりません・・・。

2 comments:

  1. 600坪の大豪邸、購入おめでとうございます!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ありがとうございます。維持管理がんばります!(笑)

      Delete