Monday, October 9, 2023

9th Oct. Clean and put big tarps away プールのシートを片付けるぞ

Clean and put big tarps away

10月9日 プールのシートを片付けるぞ

 

 


 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants, under the carport, in the rain.

  雨の中、防犯カメラ、プールを確認して、カーポート下の植物に水をやりました。

 

 

 

After that, I dried clothes inside then

  その後、室内に洗濯物を干して、

 

 

 

repaired float ring again because air is still leaking.

  また浮き輪を修理しました。まだ空気が漏れているからです。

 

 

 

Ichina bounced on the Anpanman trampoline, watched Anpanman at Osaka Station with Kaito and I worked beside her.

  Tina姫はアンパンマントランポリンで弾んで、Kaitoマン兄さんと大阪駅でアンパンマンを見て、Torojiro先生は横で仕事をしました。

 

 

 

After lunch,

  昼食後、

 

 

 

I transplanted seedlings of Chinese cabbage.

  白菜の苗を移植しました。

 

 

 

I counted the number of morning glory flowers. 151 flowers were blooming.

  アサガオを数えました。151個咲いていました。

 

 

 

I harvested vegetables then

  野菜を収穫して、

 

 

 

cleaned and put big 3 tarps for Water World away.

  ウォーターワールド用の3枚の大きなシートを洗って片付けました。

 

 

 

We had a relaxing time today.

  今日はゆったり過ごしました。

 

 

 

After dinner,

  夕食後、

 

 

 

Kaito got the silver angel of choco ball snack. We need 5 silver angels to get the prize and this is 3 of 5.

  Kaitoマンは銀のエンゼルをゲットしました。5枚中3枚目です。

 

 

 

We played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment