Wednesday, October 18, 2023

18th Oct. TAROMAN, Excursion タローマン・遠足だぞ

TAROMAN, Excursion

10月18日 タローマン・遠足だぞ

 

 


I watched TAROMAN in the early morning,

  早朝タローマンを見て、

 

 

 

dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

When I harvested vegetables, Kaito woke up.

  野菜を収穫した時、Kaitoマンが起きました。

 

 

 

There were 209 morning glory flowers blooming.

  209個咲いているアサガオがありました。

 

 

 

Kaito ate breakfast. He has excursion of his school today.

  Kaitoマンは朝食を食べました。今日は遠足です。

 

 

 

Ichina woke up, watched scenery with me then

  Tina姫は起きて、Torojiro先生と景色を見て、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

After that, I watered Chinese cabbage.

  その後、白菜に水をやりました。

 

 

 

Kaito walked to the end of our site then

  Kaitoマンは敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina saw me off at a dining kitchen room.

  Tina姫はダイニングキッチンで見送ってくれました。

 

 

 

We played baseball at P.E class.

  体育で野球をしました。

 

 

 

I printed a lot of advertisements for posting practice.

  ポスティング練習のためにたくさん広告を印刷しました。

 

 

 

We ate dinner together.

  一緒に夕食を食べました。

 

 

 

We played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment