Thursday, October 5, 2023

5th Oct. Anpanman Pouch アンパンマンポーチ・ブランコで立つぞ

Anpanman Pouch, Standing on a swing

10月5日 アンパンマンポーチ・ブランコで立つぞ

 

 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants,

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

harvested vegetables then

  野菜を収穫して、

 

 

 

counted the number of morning glory flowers. 177 flowers were blooming.

  アサガオを数えました。177個咲いていました。

 

 

 

Kaito woke up at 6 AM but Ichina was still sleeping.

  Kaitoマンは6時に起きましたが、Tina姫はまだ眠っていました。

 

 

 

When Kaito was eating breakfast, Ichina woke up, first of all, she took her favorite Anpanman pouch.

  Kaitoマンが朝食を食べている時、Tina姫は起きて、真っ先にお気に入りのアンパンマンポーチを手に取りました。

 

 

 

Kaito walked to the end of our site,

  Kaitoマンは敷地の端まで歩いて行き、


 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 


 

I saw him off here as usual.

  いつも通りに見送りました。



Ichina ate breakfast then

  Tina姫は朝食を食べて、

 

 

 

saw me off. She never let the Anpanman pouch go.

  絶対アンパンマンポーチを離しません()

 

 

 

Around noon, Ichina and Tamami visited Sky Park. She plays well.

  昼頃、Tina姫とTamamiさんはスカイパークに行きました。よく遊びます。

 

 

 

Ichina can stand on a swing.

  Tina姫はブランコに立って乗れます。

1696488017055 2023.10.05 Sky Park, Ichina is standing on a swing 1


https://youtube.com/shorts/lLjkCNwftGU

1696488030149 2023.10.05 Sky Park, Ichina is standing on a swing 2


https://youtube.com/shorts/QuU4c4T10-E

 

 

 

I worked hard.

  たくさん働きました。

 

 

 

We have a small sale tomorrow.

  明日小さな販売があります。

 

 

 

When I came back home, Ichina was watching Anpanman at living room and Kaito was watching tablet PC at bedroom.

  家に帰った時、Tina姫は居間でアンパンマンを、Kaitoマンは寝室でタブレットを見ていました。

 

 

 

We ate dinner together.

  一緒に夕食を食べました。

 

 

 

We played together until bath time. Ichina and Kaito look like Anpanman.

  お風呂の時間まで遊びました。Tina姫とKaitoマンはアンパンマンに似ています。

 

 

 

We watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment