Wednesday, October 4, 2023

4th Oct. Telemark Ski Boots, Big Ball テレマークスキーブーツ・大きいボールだぞ

Telemark Ski Boots, Big Ball

10月4日 テレマークスキーブーツ・大きいボールだぞ

 


 

 


I checked security cameras, swimming pools and watered plants in the early morning then

  早朝、防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside with Kaito.

  Kaitoマンと洗濯物を室内に干しました。

 

 

 

We ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

counted the number of morning glory flowers before Ichina woke up. Only 72 flowers were blooming maybe because

  Tina姫が起きる前にアサガオを数えました。たった72個咲いているだけでした。多分

 

 

 

it was raining. Kaito walked to the meeting place.

  雨が降っていたからでしょう。Kaitoマンは歩いて集合場所まで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina woke up then saw me off when she was eating breakfast.

  Tina姫は起きて、朝食を食べている時に見送ってくれました。

 

 

 

At a school library we can meet Moomin Family.

  学校図書室でムーミンファミリーに会えます。

 

 

 

We had a meeting for our cultural festival.

  文化祭に向けて集会がありました。

 

 

 

When I came back home, Ichina walked to me then said “Okaeri = Welcome home”

  家に帰った時、Tina姫が歩いてきて、「おかえり~」と言いました。

 

 

 

Ichina watched Anpanman at Osaka station and Kaito watched tablet PC at a bedroom.

  Tina姫は大阪駅でアンパンマンを見て、Kaitoマンは寝室でタブレットを見ました。

 

 

 

When we were eating dinner,

  夕食を食べている時、

 

 

 

we received Kaito’s telemark ski boots, I bought on the Internet. Telemark ski is very good to train our balance ability.

  メルカリで買ったKaitoマンのテレマークスキーブーツを受け取りました。テレマークスキーはバランス能力を鍛えるのに最強のアイテムです。

 

 

 

We played with balls at Japanese-style rooms until bath time.

  お風呂の時間まで和室でボールを使って遊びました。

 

 

 

Ichina trains her balance ability with the big ball.

  Tina姫は大きいなボールでバランス能力を鍛えます。

 MOV_4190 2023.10.04 Ichina is playing with the big ball


https://youtu.be/S1CzpaGF3do

 

 

Finally, we watched Maizen Sisters then went to bed.

  最後にまいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment