Thursday, October 26, 2023

26th Oct. Big Broccoli, Garlic 大きなブロッコリー・ニンニクだぞ

Big Broccoli, Garlic

10月26日 大きなブロッコリー・ニンニクだぞ

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools then

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

counted the number of morning glory flowers. 233 flowers were blooming.

  アサガオを数えました。233個咲いていました。

 

 

 

After that, I harvested the big broccoli for Kaito’s lunch box for his music concert at school.

  その後、大きなブロッコリーをKaitoマン音楽会のお弁当用に収穫しました。

 

 

 

Kaito woke up then

  Kaitoマンは起きて、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

I left for school earlier because

  早めに家を出ました。

 

 

 

I had a school bus duty today.

  今日はスクールバス当番でした。

 

 

 

After I left home, Kaito went to school and

  Torojiro先生が家を出てから、Kaitoマンは学校へ行って、

 

 

 

Ichina and Tamami visited Sky Park then

  Tina姫とTamamiさんはスカイパークを訪れ、

 

 

 

ate lunch. We can use a lot of playground equipment at Sky Park.

  昼食を食べました。スカイパークではたくさんの遊具が使えます。

 

 

 

At my school, we worked hard and

  Torojiro先生の学校で、一生懸命働き、

 

 

 

jogged for 20 minutes.

  20分間走りました。

 

 

 

When I came back home, Ichina and Kaito were watching Anpanman DVD.

  家に帰った時、Tina姫とKaitoマンはアンパンマンDVDを見ていました。

 

 

 

We ate dinner together. I’m taking garlic every day. Garlic is the secret to health.  

  毎日ニンニクを摂取します。健康の秘訣です。

 

 

 

Ichina brushed her teeth at the entrance.

  Tina姫は玄関で歯を磨きました。

 

 

 

We played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment