Friday, October 6, 2023

6th Oct. Go By Dash ダッシュで行くぞ

Go By Dash

10月6日 ダッシュで行くぞ

 

 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants then dried clothes inside.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、洗濯物を室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

After that, I harvested vegetable, while Kaito was lying down on a sofa,

  その後、Kaitoマンがソファで寝転がっている間に野菜を収穫して、

 

 

 

counted the number of morning glory flowers. 167 flowers were blooming.

  アサガオを数えました。167個咲いていました。

 

 

 

Ichina and Kaito ate breakfast together.

  Tina姫とKaitoマンは一緒に朝食を食べました。

 

 

 

Ichina was still eating breakfast when Kaito left for school, Tamami didn’t walk to the end of our site with Kaito so

  Kaitoマンが学校へ行く時、Tina姫がまだ朝食を食べていて、TamamiさんがKaitoマンと敷地の端まで歩いて行けなかったので、

 

 

 

Kaito dashed to the meeting place from the entrance.

  Kaitoマンは玄関から集合場所まで走って行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通りに見送りました。

 

 

 

Ichina’s boom is Anpanman bandage now. She tries to put it on here knees even if she is not injured.

  Tina姫のブームは今、アンパンマンの絆創膏です。痛めていなくても膝に貼ろうとします。

 

 

 

We practiced our school’s dance for cultural festival.

  文化祭に向け、学校のダンスを練習しました。

 

 

 

We enjoyed bowling game and made sure the new rules.

  ボウリングを楽しみました。新しいルールを確認しました。

 

 

 

Today’s school lunch. School characters’ Hamburg steak.

  今日の給食。キャラクターハンバーグです。

 

 

 

When I came back home, Ichina and Kaito were watching Anpanman.

  家に帰った時、Tina姫とKaitoマンはアンパンマンを見ていました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time.

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment