Tuesday, October 10, 2023

10th Oct. Nail Clippers 爪切りだぞ

Nail Clippers

10月10日 爪切りだぞ

 

 

I checked security camera, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

The game of rock-scissors-paper on TV reached 300 points.

  めざましじゃんけんが300点に達しました。

 

 

 

After that, I dried clothes inside.

  その後、室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito woke up, prepared for school,

  Kaitoマンは起きて、学校準備をして、

 

 

 

walked to the end of our site then

  敷地の端まで歩いて行って、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him here as usual.

  いつも通りに見送りました。

 

 

 

I counted 139 morning glory flowers then went to school before Ichina woke up.

  Tina姫が起きる前に139個のアサガオの花を数えて、学校に行きました。

 

 

 

Ichina woke up then visited Sky Park and

  Tina姫は起きて、スカイパークと

 

 

 

grandparents’ house.

  じいじばあばの家にTamamiさんと行きました。

 

 

 

I picked marigolds with my student.

  生徒とマリーゴールドの摘み取りをしました。

 

 

 

After school, I visited city hall to check my income to do hometown tax.

  学校の後、ふるさと納税額を確かめる為に、市役所に行きました。

 

 

 

I came back home early then watched the limited express Azusa with Ichina at a balcony.

  家に早く帰って、Tina姫と特急あずさを見ました。

 

 

 

Ichina and Kaito played at dining kitchen room then

  Tina姫とKaitoマンはダイニングキッチンで遊んで、

 

 

 

Kaito watched tablet PC at a bedroom.

  Kaitoマンは寝室でタブレットを見ました。

 

 

 

We had dinner together,

  一緒に夕食を食べ、

 

 

 

played at a living room then

  居間で遊んで、

 

 

 

Tamami cut Ichina’s nails. Ichina never cries when she is cut her nails but she always cries when she is brushed her teeth, haha.

  TamamiさんはTina姫の爪を切りました。爪切りの時は絶対泣きませんが、歯磨きの時はいつも泣きます()

 

 

 

Finally, we wached Maizen Sisters then went to bed.

  最後にまいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment