Wednesday, October 25, 2023

25th Oct. Anpanman Umbrella アンパンマンの傘だぞ

Anpanman Umbrella

10月25日 アンパンマンの傘だぞ

 

 

 


I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Ichina was sleeping on the bed and Kaito was lying down on the floor.

  Tina姫はベッドで寝ていて、Kaitoマンは床で寝転がっていました。

 

 

 

I harvested vegetables then

  野菜を収穫して、

 

 

 

counted the number of morning glory flowers. 405 flowers were blooming. Record updated.

  アサガオを数えました。405個咲いていました。記録更新!

 

 

 

Kaito ate breakfast, prepared for school,

  Kaitoマンは朝食を食べ、学校準備をして、

 

 

 

walked to the end of our site then

  敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

After I left home, Ichina woke up,

  Torojiro先生が出発した後、Tina姫は起きて、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

prepared for going out.

  お出かけ準備をしました。

 

 

 

At school, we enjoyed jogging and

  ジョギングと

 

 

 

making a wreath for Christmas by sweet potato strings.

  サツマイモの弦からのクリスマスリース作りを楽しみました。

 

 

 

Ichina visited Sky Park with Tamami, trained her body then

  Tina姫はTamamiさんとスカイパークを訪れ、体を鍛えて、

 

 

 

ate lunch with watching airplanes.

  飛行機を見ながら昼食を食べました。

 

 

 

When I came back home, Ichina was playing with an Anpanman umbrella she received from my aunt in Osaka.

  家に帰った時、Tina姫は大阪の伯母から受け取ったアンパンマンの傘で遊んでいました。

 

 

 

Kaito played with Tamami.

  KaitoマンはTamamisannと遊びました。

 

 

 

After dinner, we brushed our teeth,

  夕食の後、歯を磨いて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment