Sunday, October 29, 2023

29th Oct. Practice For Skate Class スケート教室の練習だぞ

Practice For Skate Class

10月29日 スケート教室の練習だぞ

 

 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

counted the number of morning glory flowers. 352 flowers were blooming.

  アサガオを数えました。352個咲いていました。

 

 

 

After that, I jogged to the Enrei mountain pass and on the way back, I passed the our previous apartment house.

  その後、塩嶺峠まで走り、帰りに以前のアパートを通り過ぎました。

 

 

 

When I came back home, Ichina and Kaito were playing at a living room.

  家に帰った時、Tina姫とKaitoマンは居間で遊んでいました。

 

 

 

Following that, I harvested vegetables with Ichina. Ichina and Kaito really like light dump truck.

  それからTina姫と一緒に野菜を収穫しました。Tina姫とKaitoマンは軽ダンプが大好きです。

 

 

 

We watched Anpanman at Osaka Station and then

  大阪駅でアンパンマンを見て、

 

 

 

I dried clothes inside.

  室内で洗濯物を干しました。

 

 

 

After lunch,

  昼食の後、

 

 

 

We started inline skating at a balcony.

  インラインスケートをバルコニーで始めました。

 

 

 

Kaito has a skate class of his school next week so we practiced it in advance.

  Kaitoマンは来週学校のスケート教室があるので、事前に練習しました。

MOV_5729 2023.10.29 Inline Skates at a balcony 1


https://youtu.be/C_r8Or6GIfk

MOV_5732 2023.10.29 Inline Skates at a balcony 2


https://youtube.com/shorts/8gyA8C64vf8

 

 

 

After that, Ichina practiced tricycle,

  その後Tina姫は三輪車練習をして、

 

 

 

visited Okaya city then Kaito enjoyed Mario Cart around 5 PM.

  岡谷市に行って、5時頃Kaitoマンはマリオカートを楽しみました。

 

 

 

We enjoyed shopping at LAKE WALK and

  レイクウォークと

 

 

 

Second Street then went back home.

  セカンドストリートで買い物を楽しみ、家に帰りました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played with the special stepladder,

  特殊脚立で遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment