Tuesday, October 3, 2023

3rd Oct. Watch Together 一緒に見るぞ

Watch Together

10月3日 一緒に見るぞ

 

 


I dried clothes outside in the early morning,

  早朝洗濯物を外に干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools, watered plants, harvested vegetables then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、野菜を収穫して、

 

 

 

counted morning glory flowers while Ichina and Kaito were sleeping. 223 flowers were blooming.

  Tina姫とKaitoマンが眠っている間に、アサガオを数えました。223個咲いていました。

 

 

 

Kaito woke up, ate breakfast,

  Kaitoマンは起きて、朝食を食べ、

 

 

 

prepared for school,

  学校準備をして、

 

 

 

walked to the end of our site,

  敷地の端まで歩いて行って、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所まで走っていきました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通りに見送りました。

 

 

 

Ichina wake up, saw me off then

  Tina姫は起きて、Torojiro先生を見送って、

 

 

 

visited Sky Park with Tamami. Ichina uses a lot of playground equipment there.

  Tamamiさんとスカイパークに行きました。たくさんの遊具を使います。

 

 

 

At school, we had a meeting for our cultural festival.

  学校で、文化祭に向けた集会を開きました。

 

 

 

After that, we made accessory cases for the sale at our cultural festival.

  その後、文化祭の販売に向けて、小物入れを作りました。

 

 

 

When I came back home, Ichina and Kaito were watching tablet PC together.

  家に帰った時、Tina姫とKaitoマンが一緒にタブレットを見ていました。

 

 

 

Following that, Ichina and I watched passing train, Azusa, at a balcony then

  それからTina姫とTorojiro先生はバルコニーで通過するあずさを見て、

 

 

 

watched Anpanman at Osaka Station.

  大阪駅でアンパンマンを見ました。

 

 

 

After dinner,

  夕食後、

 

 

We played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment