Monday, October 30, 2023

30th Oct. Marathon Shoes [Ultra Boost] マラソンシューズ「Ultra Boost」だぞ

Marathon Shoes [Ultra Boost]

10月30日 マラソンシューズ「Ultra Boost」だぞ

 

 

 


In the early morning, I bought my marathon shoes for Matsumoto Marathon next month online.

  早朝、来月松本マラソン用のマラソンシューズをメルカリで買いました。ほぼ新品、3000円です。アディダスのウルトラブーストでほぼ今のと同じシューズです。定価の8割引き位でしょうか・・・(笑)

 

 

 

It was full moon so I could see outside well around 4 AM.

  満月だったので、4時頃でも外が良く見えました。

 

 

 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants,

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

counted the number of morning glory flowers. 393 flowers were blooming.

  アサガオを数えました。393個咲いていました。

 

 

 

After that, I harvested vegetables,

  その後、野菜を収穫して、

 

 

 

ate breakfast with Kaito then

  Kaitoマンと朝食を食べて、

 

 

 

said bye-bye to Ichina,

  Tina姫にバイバイを言って、

 

 

 

took Kaito to his school because he was poor physical condition.

  Kaitoマンを学校へ連れて行きました。体調が悪かったからです。

 

 

 

Ichina woke up, ate breakfast then

  Tina姫は起きて、朝食を食べて、

 

 

 

visited Yoshikawa Park with Tamami. Kaito used to come here when he was Ichina’s age.

  芳川公園にTamamiさんと行きました。KaitoマンもTina姫の年齢の頃よく来ました。

 

 

 

they ate lunch there.

  そこで昼食を食べました。




I jogged with my students,

  生徒たちと一緒に走って、

 

 

 

gathered dead branches to cook roasted sweet potatoes.

  焼き芋を作るために、枯れ枝を集めました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment