Thursday, October 19, 2023

19th Oct. Vehicle, No Photo 乗り物・写真なしだぞ

Vehicle, No Photo

10月19日 乗り物・写真なしだぞ

 

 

I watched TAROMAN in the early morning,

  早朝タローマンを見て、

 

 

 

dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools then watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

After that, Ichina woke up, saw scenery at a balcony with me then we ate breakfast.

  その後、Tina姫は起きて、Torojiro先生と景色を見て、皆朝食を食べました。

 

 

 

I counted the number of morning glory flowers. 303 flowers were blooming. Record updated.

  アサガオを数えました。303個咲いていました。記録更新です!

 

 

 

Since, Kaito’s luggage seemed to be very heavy, I helped him to the end of our site.

  Kaitoマンの荷物が重そうだったので、敷地の端まで手伝いました。

 

 

 

Although, his luggage was heavy, Kaito dashed to the meeting place.

  荷物は重かったですが、集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Following that, I harvested vegetables,

  それから、野菜を収穫して、

 

 

 

said bye-bye to Ichina then went to school.

  Tina姫にバイバイを言って、学校へ行きました。

 

 

 

Ichina visited Sky Park then improved her physical ability. She started riding vehicles.

  Tina姫はスカイパークに行って、身体能力を高めました。乗り物に乗り始めました。

 

 

 

I couldn’t take a photo at school, maybe I was very busy. We ate dinner together,

  学校で写真を撮れませんでした。多分とても忙しかったのでしょう。

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment