Thursday, June 30, 2022

30th Jun. Preparation for our swimming pool プールの準備だぞ

Preparation for our swimming pool

30日 プールの準備だぞ

 

 

 

After washing clothes,

  洗濯の後、

 

 

 

I watered plants then

  植物に水をやって

 

 

 

started preparation for our Water World, swimming pool.

  ウォーターワールド(スイミングプール)の準備を始めました。

 

 

 

Kaito and Ichina woke up then ate breakfast.

  KaitoマンとTina姫は起きて、朝食を食べました。

 

 

 

Kaito saw me off at the bay window as usual.

  Kaitoマンはいつも通り出窓で見送ってくれました。

 

 

 

I worked hard.

  一生懸命働きました。

 

 

 

One of my students made i-Pad stand.

  一人の生徒がi-Padスタンドを作りました。

 

 

 

After work, I came back home, moved down to the rive, removed some honeycombs then took the suction pump from a storehouse.

  仕事の後、家に帰って、川へ降りて、ハチの巣を取って、吸水ポンプをイナバ物置から出しました。

 

 

 

Ichina can stand up holding onto something well.

  Tina姫はつかまり立ちが上手です。

No comments:

Post a Comment