Thursday, June 2, 2022

2nd Jun. i-Pad Stand i-Padスタンドだぞ

i-Pad Stand

日 i-Padスタンドだ

 

 

 

 


I dried clothes outside and Kaito watched tablet PC in the morning.

  Torojiro先生は洗濯物を外に干して、Kaitoマンはタブレットを見ました。

 

 

 

After that I watered plants then

  それから植物に水をやって

 

 

 

 

then played together with Ichina.

  Tina姫と遊びました。

 

 

 

 

Ichina and Kaito ate breakfast together.

  Tina姫とKaitoマンは朝食を一緒に食べました。

 

 

 

 

This is my handmade i-Pad stand I made 4 years ago. I left it for my former classroom students so I need to make new one for present students.

  これは4年前に作ったi-Padスタンドです。前の教室に置いてきたので、今年の生徒たちのために新しいのを作らねばなりません。

 

 

 

I worked hard as well today.

  今日も一生懸命働きました。

 

 

 

 

Kaito ate luxurious lunch.

  Kaitoマンは豪華の昼食を食べました。

 

 

 

 

After work, I visited the clinic to treat my pulled muscle.

  仕事の後、肉離れを治すために整骨院に行きました。

 

 

 

 

 

We played UNO game together.

  UNOをしました。

 

 

 

Ichina stood up with holding my handmade stool.

  Tina姫は手作り踏み台をつかんで立ち上がりました。

 

 

 

She always plays with the toy koala until bath time.

  いつもお風呂の時間までコアラと遊びます。

No comments:

Post a Comment