Sunday, June 12, 2022

12th Jun. Two years have passed, More than 20 seconds 2年経過・20秒以上だぞ

Two years have passed, More than 20 seconds

12日 2年経過・20秒以上だぞ

 

 

 


I jogged along the disaster course.

  災害コース沿いに走りました。

 

 

 

Since my reaction to the COVID-19 test was negative again, I could make contact with my family at last.

  コロナ検査が再び陰性だったので、やっと家族と接触が持てました。

 

 

 

We ate breakfast,

  朝食を食べ、

 

 

 

enjoyed fishing game,

  釣りゲームをして、

 

 

 

played flying discs.

  フリスビーをしました。

 

 

 

Kaito helped me drying clothes,

  Kaitoマンは洗濯物干しを手伝い、

 

 

 

jumped rope.

  なわとびをしました。

 

 

 

After that we visited smaller AEON mall.

  その後、小さい方のイオンへ行きました。

 

 

 

I remembered that I had lunch here 2 years ago today after I purchased our house, sign an agreement at the bank.

  思い出しました。2年前の今日、ろうきんで家の契約をした後、ここで昼食を食べたのでした。

New Century YAMANEKO’S DIARY 新世紀 山ネコの日記: 12th Jun. I purchased the huge house デカイ家を買ったぞ (torojiro2.blogspot.com)

 

 

 

 

Following that Kaito played Japanese drum game,

  それからKaitoマンは太鼓の達人をやって、

 

 

 

enjoyed crane game then 

 UFOキャッチャーをして、

 

 

 

ate ice creams.

  アイスを食べました。

 

 

 

After that we visited some secondhand shops then went back home.

  リサイクルショップによって帰りました。

 

 

 

 

 

Kaito practiced bicycle. Now he can ride on it for more than 20 seconds. We need normal bicycle with pedals.

  Kaitoマンは自転車練習をしました。今20秒以上乗れるので、ペダル付きの普通の自転車が必要です。

 

20220612_175202 Bicycle Practice 1,  Long Ride, 30 seconds dash back


https://youtu.be/_E93YbWZHFw

 

 

20220612_175809Bicycle Practice 3, 20 seconds ride, touch the wall


https://youtu.be/1UOsCkUNsFQ

 

20220612_175948 Bicycle Practice 4, Raced to the entrance


https://youtu.be/elTRf8MLL1c

 

 

 

Ichina played with magnets on refrigerator.

  Tina姫は冷蔵庫のマグネットで遊んでいました。

No comments:

Post a Comment